Doprava a platby

Infobar icon

🌟 Dnešní speciální nabídka! 🌟

 

Objevte chuť přírody s Rochester Ginger! 👉 Váš oblíbený nealkoholický zázvorový nápoj nyní za neuvěřitelných 136 Kč za 0,725 l!

 

🌿 Čistá přírodní svěžost

  • 100% nealkoholický
  • Plný zázvorové chuti

 

🛒 Nakupte Nyní na www.vino-online.cz

  • Nabídka platí pouze dnes!

 

Nechte se pohltit osvěžujícím zážitkem!

 
 
 
Objednejte si telefonicky +421 903 531 007
 
 

Kvalitní slovenská a světové vína u vás do 48 hodin

 
 
1200_x_300_Exkluzívne_ovocné_vína_Miluron-cz.jpg Darčekový_set_Veľké_zlaté_medaile_z_Veľkej_Tŕne_SK_1200_x300_CZ.jpg
 
 
 
Úvod > Doprava a platby
 
Reklamné okno
 
 

Doprava a poplatky spojené s Vaší zásilkou

Vždy se snažíme doručit vám vaši zásilku bezpečně a co nejdříve. Víme, že když si vyberete své víno nebo jinou lahůdku z našeho e-shopu, chcete je mít doma co nejdříve, proto Vaše zásilky vyřizujeme s maximální péčí tak, aby k Vám zásilka dorazil i bezpečně a včas.

 

Možnosti doručení:

 

  1. Rychlá a spolehlivá doprava:
  • Doručení již do 2 pracovních dnů: Objednávky přijaté do 16:30 hodin. jsou standardně v ČR doručovány již do 2 pracovních dnů, abyste mohli vychutnávat svá vína a jiné lahůdky z našeho e-shopu co nejdříve. Rychlost a spolehlivost jsou pro nás prioritou, abychom vám zabezpečili co nejlepší nákupní zážitek.
  • na území SR doručujeme standardně do 24 hodin od přijetí objednávky (v pracovní dny)
  • do zemí EU do 2 - 6 dnů od přijetí objednávky   (v pracovní dny) v závislosti na zemi doručení
  • V případě způsobu platby převodem z účtu běží dodací lhůta dnem připsání plné částky na účet prodávajícího (číslo účtu a variabilní symbol Vám přijde po objednání e-mailem)
  • Osobní odběr: Ušetřete na dopravních nákladech a vyzvedněte si vaši objednávku osobně na naší provozovně. Osobní odběr je k dispozici pro objednávky nad 58,- EUR zrealizované v našem e-shopu. Po připravení objednávky vám zašleme e-mail s informací, že je objednávka připravena k osobnímu odběru. Osobní odběr je možný v pracovní dny na adrese Stromová 10, Budča, v době od 9:00 hodin. do 17:00 hodin. Pokud nevyzvednete zásilku do 48 hodin, bude stornována.

 

2. Dopravní poplatky:

  • Pevné ceny doručení: Jsme přesní a transparentní vůči našim zákazníkům. Naše dopravní poplatky jsou pevně stanoveny a jasně uvedeny, což vám umožňuje mít přehled o nákladech na dopravu bez nečekaných překvapení. Můžete si být jisti, že cena za doručení je jednotná a známá dopředu.
  • Poplatky za přepravu v České republice a EU:
    • Výše ceny přepravy závisí na hmotnosti zásilky. Konkrétní cenu dopravy uvidíte v nákupním košíku před potvrzením objednávky.
  • Poplatky za přepravu v Slovenské republice:
    • Cena přepravy kurýrní společností v ČR: 3,97 EUR s DPH (platí pro objednávky s hodnotou nad 40 EUR).
    • Objednávka nad 58 EUR: doprava je bezplatná v rámci Slovenské republiky.

3. Transakční poplatky:

  • Poplatek za převod na účet: bezplatně
  • Poplatek za platbu v hotovosti při osobním převzetí: bezplatně
  • Poplatek za platbu platební kartou: bezplatně

 

Důležité upozornění:

  1. Minimální hodnota objednávky není stanovena. Pro osobní odběr je však nutné, aby hodnota objednávky byla vyšší než 58 EUR.

  2. Přeprava objednaného zboží probíhá v souladu s podmínkami přepravy a zasílání kurýrních společností, které využíváme k přepravě vašich zásilek. Vaše zásilka je důkladně chráněna proti nárazům a poškození pomocí speciálních kartonových přepravních obalů. Cena dopravy zahrnuje náklady na přepravní obal, pojištění vaší zásilky a dva pokusy o doručení. Poplatky za doručení jsou zahrnuty v konečné ceně objednávky.

  3. Doručení zásilky s objednaným zbožím je potvrzováno zaměstnanci kurýrní společnosti. Pokud není možné zásilku doručit při prvním pokusu, kurýr se pokusí o opětovné doručení zásilky následující pracovní den.

  4. Při přebírání zásilky pečlivě zkontrolujte její stav. Pokud zjistíte jakékoli poškození balíku (deformovaný tvar, přetékající obsah atd.), zásilku odmítněte převzít a vyplňte reklamační protokol s pracovníkem kurýrní společnosti. Pokud je zásilka nekompletní, poškozená nebo se jedná o zjevnou vadu, kterou jste mohli zjistit při jejím převzetí, neprodleně informujte prodejce v souladu s bodem 5.9 reklamačních a obchodních podmínek. Později budou reklamace tohoto druhu uznávány pouze v případě, že prokážete, že vady byly přítomny v době převzetí zboží.

 

 

 
 
 
Vaše hodnocení:
Astrid2.jpg Božka3_(1).jpg Dušan3.jpg Eva3_(1).jpg Juraj3-3_(1).jpg Juraj3.jpg Lubica3.jpg Numa3_(1).jpg Overený_zákazník3.jpg Paulina3_(1).jpg Vlasto3.jpg ZJuraj3_(1).jpg ZOZ3-3.jpg